• Acasa
    O GRADINITA A COPIILOR PE PLACUL PARINTILOR
  • Acasa
    O GRADINITA A COPIILOR PE PLACUL PARINTILOR
  • Acasa
    O GRADINITA A COPIILOR PE PLACUL PARINTILOR
  • Acasa
    O GRADINITA A COPIILOR PE PLACUL PARINTILOR
Noutati

Gradinita

Gradinta PARADISUL COPIILOR este autorizata prin ordinul Ministrului nr.3894/10.03.2011 de către expertii Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar (ARACIP),... citeste mai mult

After-school

Programul after school de la Paradisul Copiilor reprezintă o soluÅ£ie pentru părinÅ£ii activi ÅŸi totodată o modalitate de a creÅŸte calitatea educaÅ£iei pe care micuÅ£ii o primesc în... citeste mai mult


 Educatia incepe acasa, continua la gradinita si scoala si influenteaza intreaga noastra viata. Ce inseamna educatia, cum ar trebui sa fie, care sunt greselile pe care le facem cand gandim si organizam educatia, toate acestea sunt aspecte asupra carora ar fi bine sa meditam mai des.

“Scopul educatiei ar trebui sa fie acela de a ne invata cum sa gandim, mai degraba decat ce sa gandim – sa ne ajute sa ne imbunatatim gandirea astfel incat sa devenim capabili sa gandim penru noi, decat sa ne incarcam memoria cu gandurile altor oameni.”- Bill Beattie

Comportamentul social si emotiile prescolarilor se dezvolta odata cu fiecare etapa de varsta si potrivit temperamentului fiecarui copil. Chiar din primele clipe ale vietii copiii intra in interactiune cu parintii,cu fratii,cu alti membrii ai familiei – adulti sau copii.Apoi experientele se multiplica cu cele de la gradinita si din comunitate,de felul in care acestea sunt percepute depinzand in mod semnificativ succesul copiilor la scoala si in viata.

Gradinita este locul unde copii interactioneaza cu semenii lor de varsta apropiata. Initierea si mentinerea unei relatii presupune insusirea unor comportamente esentiale din partea copiilor,o serie de formule verbale care il ajuta sa stabileasca relatii cu cei din jur. Rolul adultilor este foarte important, deoarece copilul imita ceea ce vede la ei. In timpul jocurilor liber alese, daca ii observam pe copii  apoi  incercam sa initiem un joc aproape de ei, iar in final cu ei, putem observa ca pana si cei mai timizi ni se alatura urmand exemplul nostru.Trebuie sa incurajam in permanenta si sa ghidam copilul in initierea a cat mai multor interactiuni cu ceilalti copii (ex.,,Ce zici,il chemam si pe Andrei sa costruim impreuna casuta?) In jocurile initiate este bine sa-i antrenam pe fete si pe baieti deopotriva (nimeni nu zice ca la ,,casuta papusilor” nu se pot juca si baietii sau ca fetele nu pot conduce masini).

La prima vedere, gradinita poate parea doar un loc de joaca, un spatiu unde parintii ocupati isi pot lasa copiii. Cu toate acestea, gradinita contribuie la dezvoltarea psihica a micutilor si se concentreaza pe diverse abilitati necesare pentru viitor.

Varsta prescolara este un moment important pentru dezvoltarea copilului. Micutii devin constienti de lumea inconjuratoare, manifesta curiozitate fata de ceea ce observa sau nu cunosc si ajung sa imite comportamentele celor din jur.

Elemente insusite la gradinita

Aceasta perioada reprezinta temelia intregii vieti de mai tarziu. La gradinita, copiii isi insusesc notiunile de baza in ceea ce priveste scrierea, limbajul si numerele. De asemenea, acest mediu este perfect pentru a invata conceptul de relationare si pentru o prima integrare in sistemul de invatamant.

Copilul prescolar inca este la varsta la care totul este un joc. Astfel, gradinita este institutia care ii invata pe micuti cum sa respecte anumite reguli, un orar, o munca structurata si egalitatea sanselor in ceea ce priveste educatia.

In perioada moderna, in invatamantul romanesc, instructia si educatia, sunt doua elemente esentiale care ar trebui sa se completeze reciproc. La varsta prescolara, cea mai mare pondere o are educatia, insa instructia este de asemenea, un domeniu care nu trebuie neglijat.

Perioada copilariei are un impact durabil asupra vietii adultului, reprezentand o prioritate pentru societate. Copilul are ocazia de a-si dezvolta capacitatea de a gandi, de a vorbi si de a rationa, iar totodata isi fixeaza baze solide ale sistemului de valori si de relationare. Erasmus din Rotterdam afirma ca “oamenii nu se nasc, se formeaza”. Urmarind acest principiu, putem ilustra importanta educatiei si rolul gradinitei in acordarea acesteia. O mare parte din viata copilului se va desfasura in gradinita, iar de armonia dintre cele doua medii, familial si cel educational va depinde mult dezvoltarea viitoare a copilului.

DE CE NOI?
Pentru ca stim cat de mult s-au schimbat vremurile si stim cum sa nu ramanem in urma.
Pentru ca ne adaptam nevoilor tuturor: atat ale copiilor cat si ale parintilor.
Pentru ca ne place sa comunicam deschis si sa fim sinceri in relatia cu parintii.
Pentru ca vom fi intotdeauna deschisi la noi si noi provocari.
Pentru ca ne place sa vedem cum evolueaza copii, si sa citim fericirea pe fetele parintilor… si mai ales pentru ca suntem si noi parinti si avem copii.

Programa noastra este adaptata criteriilor internationale de performanta in educatie, planificarile anuale urmand programa nationala, iar programa pentru limba engleza este foarte bine organizată si aleasa.
Asiguram  un mediu prietenos, curat, creativ si multicultural pentru toate grupele.